نکات ریزی که در فوتبال هرگز نمی دانستید
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس

پیکاپ دفاعی با تکل های زیادی روی خط دفاعی که امتیاز بالایی داشت ، به این دلیل که برای Touchdown رهگیری کردند. TD ها غیر قابل اعتماد هستند ، تطابق آنها سازگارتر است.
بعد از 2 یا 3 هفته یک دفاع برتر را انتخاب کنید زیرا آنها از دفاع های قدرتمند هستند. اگر دفاع فعلی شما خوب بازی نمی کند ، آن را دور بریزید زیرا بعداً می توانید بعداً یک دفاع برتر دیگر را انتخاب کنید زیرا بازیکنان یک تیم به بازی با هم عادت می کنند و بهتر بازی می کنند.
اگر ضربه گیر یا دفاع شما برای چند هفته متوالی ناگهان شروع به بازی ضعیف کرد ، از یک ضربه گیر یا خط دفاعی که 4 هفته گذشته قدرتمندانه بازی کرده است استفاده کنید. معمولاً مصدومیت هایی وجود دارد که باعث شده تیم ضعیف بازی کند و به زودی در اخبار منتشر خواهد شد. فقط کافی است دفاع قوی را جایگزین دفاع ضعیف کنید. نگاه کنید که آنها در 3 هفته آینده با چه کسی بازی می کنند و از دفاعی که قرار است در برابر خطاهای قوی بازی کند اجتناب کنید.
اگر یک WR پشتیبان دارید که قرار است 3 تا 4 هفته آینده در برابر دفاع قدرتمند بازی کند ، او را دور بریزید و بگذارید شخص دیگری او را تحویل بگیرد. گل میخ ها را دور نریزید ، نگه دارید

بازیکنان تجارت کنید. درست مثل فوتبال عادی ، صاحب خیال می تواند بازیکنانی باشد که معامله کنند. برخی از لیگ ها مهلت های معلمی خاص دارند. همچنین می تواند همه مالکان در لیگ ردیابی دهندگانی باشد که آیا می توانید ادامه دهید یا خیر.
اگر در لیگ های فانتزی استفاده کنید ممکن است بحث برانگیز باشد و ممکن است به مداخله یک تجارت فانتزی نیاز داشته باشد. چندین وب سایت داور تجارت وجود دارد که شخص ثالث عینی در مورد قدرت و انصاف یک تجارت خاص حکم می تواند کند.
قسمت
3
در حال پخش هفته به هفته
تصویری با عنوان Play Fantasy Football مرحله 10
1
بازیکنانی با بالاترین پتانسیل را برای موفقیت در بازی خود در آن هفته بازی کنید. در هفته NFL هفته هفته ، شما می توانید بازیکنان خود را در تمام شرایط اصلی جایزه کنید ، اگر شروع کنید اگر هفته ای انتخاب کنید. عملکرد آنها در بازی شما به شما امتیاز بازی می دهد.
مطمئن شوید که پخش کننده در دسترس است. ارزشمندانه به این بازیکن "فعال" برشسب گذاری می شود. اگر آنها آسیب دیده باشند یا تیمشان خداحافظ باشد ، آنها بی تحریک می شوند و باید بازیکنان دیگری باشند که جایزه آنها را بگیرید. [4]
یک آمار ویژه مفید برای بررسی هنگامی که می خواهید یکی از QB را انتخاب کنید و کدام یک از RB شما را بازی می کند ، قدرت حریف بازیکن برای هفته آینده است. اگر پیتون منینگ غیرقابل انکار است اگر در لیست قرار داده اید ، اما همچنین تام بردی نیز همانقدر عالی است ، ببینید که کدام یک از آنها را در هفته دیگر چه کسی را بازی می کنید؟ اگر من بهترین تیم کشور را بازی کنم ، اما بردی تیمی در ناودان دارد ، به حساب آوردن کمک می کند.
تصویری با عنوان Play Fantasy Football مرحله 11





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: